Followers

Thursday, October 18, 2012

AES application for (iOS)

Kelihatan pembangunnya telah mengalih keluar aplikasi tersebut daripada AppStore. Mungkin untuk mengemaskininya, ataupun sebaliknya.


Dengan sistem AES yang mula dikuat-kuasakan secara berperingkat dan menjadi bualan hangat oleh ramai pengguna tempatan, kini salah seorang pembangun hadir dengan sebuah aplikasi khas untuknya.

Aplikasi khas untuk para pengguna iOS ini ditawarkan secara percuma, dimana ia menyenaraikan senarai sebanyak 831 lokasi. Melalui aplikasi ini, dengan sokongan penggunaan geolokasi terbina pada peranti iOS, ia membolehkan notifikasi diperlihatkan apabila anda menghampiri sesuatu lokasi AES.

Untuk makluman, buat masa ini, hanya sebanyak 14 kamera sahaja beroperasi, dengan selebihnya akan dipasang dalam tempoh masa 18 bulan akan datang. Namun, aplikasi ini menyenaraikan kesemua lokasi sama ada yang aktif ataupun tidak.

Bagi para pengguna yang aktif menggunakan aplikasi seumpama Waze, mungkin mereka tidak memerlukan aplikasi ini, memandangkan beberapa lokasi telah pun sedia ditandakan oleh pengguna Waze tempatan. Namun, bagi sesiapa yang inginkan sesuatu alternatif, ataupun inginkan aplikasi tambahan untuk AES, mungkin boleh mendapatkannya daripada AppStore hari ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...