Followers

Tuesday, July 14, 2009

Teringat Tarikh Keramat

pagi ni aku bangun awal..sebab teringat satu tarikh keramat yg perlu aku ikuti dan aku perlu pastikan ia akan aku selalu ingat..16/7/09..bila bgun je td aku terus tgok jam tangan aku..hadiah dari ayah kepadaku semasa aku mula kan langkah kakiku utk mengambil diploma...jam ni la yg bersama aku lewat atau awl pergi ke kelas...hehe..ahhh 15 hb.....sok da 16hb..tarikh di mana kawan baikku atau nk paling lengkap lg kawan pertamaku dr kecik smpai skrg nk bertunang..aku da berjanji akan turun melawat..walau bgaimana cara pun aku tetap kena pergi...nama kwn aku ni mohd fadzli bin mazlan....member yg pling cute n rendah je orgnya..akhirnya diala antara kwn yg mengorak langkah dulu dari kitorg ni...jgn sangka ye..mmg rezeki dia...bakal tunang nya mmg kwn mase skola..da 7 tahun berkenalan..mmg itula yg terbaik utk dirinya...xpe aku blik sok...tunggu my frenz...i be back..jumpa di johor tanah airku...lame xblik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...