Followers

Wednesday, July 15, 2009

Ular Berbisa

Hello Band - Ular Berbisa

hello band - seperti ular lirik

Rasa-rasanya aku telah keliru
Memilih kamu sebagai kekasihku
Cintamu palsu sayangmu semu
Bermain dan permainkan aku

Chorus :

Seperti ular seperti ular
Yang sangat berbisa sangat berbisa
Suka memangsa suka memangsa
Diriku tergigit cinta

Reff :

Aku tertipu aku terjebak
Aku terperangkap muslihatmu
Aku tertipu aku terjebak
Aku terperangkap muslihatmu
woow...

Bisa-bisanya aku tekena
Bisa-bisanya aku terlena
Rupa-rupanya kau berbahaya
Rupa-rupanya kau sama

Back to Chorus

Aku tertipu aku terjebak
Aku terperangkap muslihatmu

Aku tertipu dan aku terjebak 3x

Video Klip Hello - Ular Berbisa

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

5 comments:

nabilah_2908 said...

besh juga lagu ni..suara ala2 cm ferhad cikit..:)

VirginBitter said...

yeah..lagu ni xxsilap kat era ke atau hot fm da kuar...by the way enjoys 4 this song..hehe

julie^beth said...

not bad.. layan jugak.. budak building survey ke? adik beradik lah kita.. aku land survey

VirginBitter said...

ahah...satu fspu la ni...lebih kurang la ni...

SasHa Lee said...

halooo...macam besh jerr lagu yang keudara nie... hee.. Virgiin aden dah buek Shoutbox.. because of u..eceeh...gulaaau waa..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...